Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Audi A7 Sportback: Дольче віта

Новий Audi A7 Sportback – це великий п’ятидверний хетчбек, стілізірований під купе. Модель тільки недавно з’явилася в Україні.

Законодавцем мод серед спортивних купе з місткістю седанів ще в 2004 році стала компанія Mercedes-Benz, випустивши модель CLS. Після цього відсутність в модельній програмі європейського преміум-бренду подібної машини вважається моветоном. Свої 4 — і 5-дверні спортивні моделі стали один за іншим представляти BMW, Porsche, Audi, Volkswagen і навіть Aston Martin.

Компанія Audi пішла ще далі – створила відразу два спортивних хетчбека. Першим з’явився хетчбек A5 Sportback, а тепер і більш великий A7 Sportback, який може змагатися навіть з Panamera!

Щоб познайомитися з цим дивом сучасної техніки і зрозуміти, наскільки солодкою буде життя власника A7 Sportback, ми вирушили на Сардинію. Перше, на що звертаєш увагу, – гармонійні пропорції автомобіля. Дизайнерам вдалося надати йому стрімкість і граціозність, яких важко очікувати від транспорту з такими габаритами. Єдине, що трохи засмучує – анфас машина сильно схожа зі своїми родичами по клану Audi.

Автомобіль вийшов досить великим – його довжина без малого п’ять метрів. Водій сидить в самому центрі 2,9-метрової колісної бази, відчуваючи себе капітаном круїзного лайнера. За своїми розмірами A7 Sportback займає нішу між «класичними» седанами А8 і А6. По довжині хетчбек поступається флагманському Audi А8 168 мм, а за величиною колісної бази – 78 мм. Якщо ж порівнювати місткість салону в районі задніх крісел, то А7 забезпечує пасажирам такий же простір в плечах, як і A6 (1421 мм). Правда, похилий дах «з’їдає» 16 мм від подушки до стелі, зате місця для ніг в «сімці» більше.

Для А7 Sportback розробили власну приладову панель і центральну консоль. Вона пропонується в декількох варіантах обробки, в тому числі з ефектними дерев’яними вставками, що імітують корабельну обшивку. На центральній консолі з’явилася сенсорна панель touch pad, з якої можна швидко набрати номер телефону або задати адресу для навігації. Але досить милуватися усіма цими «красивостями». Мабуть, пора вирушати в дорогу, щоб оцінити, наскільки «начинка» відповідає красивою «обгортці».

Audi A7 Sportback: Дольче вита

Спробуй обгони

Вузькі і звивисті дороги Сардинії не зовсім годяться для випробувань автомобіля з такими динамічними і швидкісними характеристиками. Audi A7 Sportback більше підійшли б німецькі автобани, де максимальна швидкість обмежена лише можливостями вашого автомобіля. Тим не менш, відчути характер машини вдалося сповна.

Спочатку вибір припав на саму потужну версію з 300-сильною 3,0-літровою турбованої бензинової «шісткою» TFSI, 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач S-tronic і повним приводом quattro. Ця машина дарує приємні хвилини. По-перше, потужний мотор укупі з динамічно працює коробкою передач дозволяє миттєво стартувати з місця і виконувати лихі маневри. А завдяки повнопривідної трансмісії машина їде як по рейках, незважаючи на рельєф і конфігурацію дороги.

Цікаво, що за «паспортом» A7 Sportback 3.0 TFSI набирає «сотню» за 5,6 секунди, а іменитому супернику Porsche Panamera 4 вимагається на півсекунди більше! При натисканні на педаль газу A7 Sportback буквально вистрілює вперед, а тіло приємно вдавлює в лоно зручного спортивного сидіння, точніше сказати – розкішного крісла, оснащеного, залежно від комплектації, 10-20-ма регулюваннями. Підлаштувати під себе сидіння без праці може людина будь-якого зростання і комплекції. Посадка низька, спортивна, що, однак, не створює ніяких незручностей. C оглядовістю у нас проблем не виникло завдяки численним ультразвукових датчиків і відеокамери заднього виду, що полегшує маневрування в обмеженому просторі.

А поки додаємо газу, щоб обігнати повзе, немов равлик, Alfa Romeo. Але що це? Коштувало нам обігнати «альфиста», як у ньому прокинувся то Шумахер, то Алонсо… І 159-я «Альфа» кинулася навздогін. На прямих ділянках траси її гострий носик стрімко віддалявся в дзеркалі заднього виду, але на серпантині місцевому жителю за рахунок знання місцевості вдавалося скоротити розрив. Правда, про атаку, навіть при наявності під капотом 3,2-літрового мотора з 260-ма «конячками», гарячого сардинцу довелося забути. 300-сильний A7 Sportback не давав своєму темпераментному опоненту ні найменшого шансу. Тому скоро – то заради збереження реноме, чи згадавши про справжню мету поїздки – «Альфа» згорнула на одну з другорядних доріг. Ми ж продовжували свою подорож на узбережжі Тірренського моря.

На екран мультимедійної системи виводиться різна інформація, в тому числі від камери заднього виду.

Audi A7 Sportback: Дольче вита



При активації системи автоматичного паркування на дисплей на приладовій панелі виводиться текстова інформація, підказує водієві алгоритм подальших дій.

Audi A7 Sportback: Дольче вита

Опційно пропонується проекційний дисплей, який, крім швидкості і вказівок навігатора, попереджає про двоногих порушників Правил.

Audi A7 Sportback: Дольче вита



Задній диван цілісний, але характерна форма подушок, широкий центральний підлокітник і наявність лише двох ременів безпеки свідчать, що третій тут явно зайвий.

Audi A7 Sportback: Дольче вита

Найрозкішніші передні крісла мають 20 регулювань, оснащені підігрівом, вентиляцією і п’ятьма програмами масажу.

Audi A7 Sportback: Дольче вита



Налаштувати все!

Дороги на острові Сардинія відрізняються від українських гарною якістю незалежно від місця їх пролягання. До того ж наша машина мала опціонну пневмопідвіску, яка скрадывала нечисленні помічені недоліки дорожнього полотна. Правда, на серпантинах відчувалася незначна розгойдування, а в крутих віражах з’являлися крени. Позбутися від цього можна, якщо змінити налаштування підвіски з комфортною (Comfort) на динамічну (Dynamic).

Пізніше нам потрапила до рук версія S-Line з заниженою на 20 мм пружинною підвіскою. Вона, безумовно, трохи менш комфортна, зате гарантує справжній спортивний драйв. Завдяки новій конструкції элекромеханического підсилювача керма управління машиною інформативне і адекватне.

Гордість інженерів Audi – 3,0-літровий турбований бензиновий мотор TFSI, оснащений безпосереднім уприскуванням, розвиває 300 л. с. і 440 Нм.

Audi A7 Sportback: Дольче вита

Водій і пасажири зможуть скористатися об’ємом багажника в 535 л, а якщо подорожувати удвох, то складаний задній ряд сидінь дозволить занурити до 1390 л поклажі.

Audi A7 Sportback: Дольче вита



Плавно спадаюча лінія даху переходить в задній спойлер, який автоматично піднімається на швидкості понад 130 км/ч.

Audi A7 Sportback: Дольче вита

Система автоматичного паркування другого покоління дозволяє оптимально припаркувати великогабаритне авто.

Audi A7 Sportback: Дольче вита



Два пишемо, два в умі

У всьому діапазоні оборотів двигуна практично не чутно. Причому як на бензиновій, так і на дизельної версії, яку ми вирішили випробувати, вдосталь насолодившись 300-сильний TFSI. Трилітровий 245-сильний турбодизель поступається бензиновому флагмана лінійки 55 сил, зате виграє в крутному моменті – 500 проти 440 Нм. Причому максимум моменту доступний вже з 1400 об/хв, в той час як бензиновий мотор доводиться «крутити» ще півтори тисячі. На трасі турбодизельна машина веде себе менш агресивно, зате її «апетит» істотно менше. Якщо порівнювати найбільш потужні варіанти з бензиновим і дизельним двигунами, то перший більше підійде активним драйверам, яким важливий швидкий впорскування адреналіну.

Всього ж європейські покупці зможуть вибирати між двома бензиновими і двома дизельними двигунами. Крім вже згаданих силових агрегатів, в арсеналі Audi A7 Sportback є два 204-сильних мотора – 3,0-літровий турбодизель і 2,8-літровий атмосферний бензиновий. Дизельна 245-сильна модифікація з’явиться в Україні пізніше. Обидва бензинові двигуни працюють в парі з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач S-tronic і оснащені фірмовою повнопривідною трансмісією quattro.

Для підвищення рівня комфорту можна замовити велика кількість додаткових опцій. Серед них: проекційний дисплей, чотирьохзонний клімат-контроль, рульове колесо з підігрівом, рульова колонка з електроприводом, доводчики дверей, безконтактний ключ для доступу в автомобіль і т. д. Все це зовсім скоро можна буде замовити і в Україні. Презентація новинки відбудеться 12 листопада. Ціни на Audi A7 Sportback вже оголошено – вартість версії 2.8 FSI quattro стартують з 55800 євро, а за 3.0 TFSI quattro доведеться викласти не менше 64500 євро. Вартість дизельної версії стане відома трохи пізніше.

Резюме

Кузов і комфорт


За рівнем комфорту машина повністю відповідає статусу марки.

Те, що над головою мало місця для пасажирів заднього ряду – загальний недолік машин даного класу.

Силовий агрегат і динаміка

Потужні турбовані мотори гарантують відмінну динаміку, але і коштують не мало. На сьогоднішній день можна замовити більш дешеві моноприводні версії.

Фінанси і оснащення

Ціна базової версії Audi A7 Sportback виглядає привабливіше, ніж у конкурентів. Більшість опцій – за доплату.

Альтернатива

  • BMW 5 Series GT від 660 469 грн.*
  • Mercedes-Benz CLS від 889 732 грн.*
  • Porsche Panamera від 834 241 грн.*

* За курсом НБУ на 02.11.2010

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code