Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Автомобіль продали за $35 млн – абсолютний рекорд

Американський колекціонер купив раритетний Ferrari 250 GTO 1962 року випуску, заплативши $35 мільйонів. Ця найдорожча в історії операція подібного роду.

Яблучно-зелений Ferrari 250 GTO є одним з 39 спорткарів GTO, випущених з 1962 по 1964 рік. Цей екземпляр був побудований для знаменитого гонщика Стірлінга Мосса.

Автомобіль був проданий датським бізнесменом Еріком Хееремой, власником виноробні Nyetimber в графстві Суссекс на півдні Англії. Покупцем став американський колекціонер Крейг МакКоу, глава інвестиційного фонду Eagle River Investments. Факт приватної угоди і вартість підтвердили агентству Bloomberg два незалежних трейдера.

ЧИТАЙ ТАКОЖ: Porsche продали за $4,4 мільйона — рекорд для бренду

«Ринок зараз дуже активний. Багато нових покупців розширюють свої колекції. А колекціонери першого покоління досягли того віку, коли не користуються своїми машинами так часто, як раніше. Вони хочуть продавати», — прокоментував консультант з Ferrari британського дилера DK Engineering Джеймс Коттінгхем.

За останні два тижні було зареєстровано одразу кілька великих угод з продажу/купівлі Ferrari. Так, Ferrari 250 Testa Rossa, на якій американський гонщик Філ Хілл виграв в 24-годинній гонці Ле-Ман в 1958 році, була продана за 25 млн доларів. Ще один Ferrari 250 GTO, куплений в 2010 році британським діджеєм Крісом Евансом за 18 млн доларів, знову змінив власника і пішов за ціною близько 20 млн доларів.

ЧИТАЙ ТАКОЖ: Десять найдорожчих машин, проданих в 2011 році

«Я чув про вісім Ferrari, проданих за загальну суму 135 млн доларів, за останні вісім тижнів. Зараз складно знайти автомобіль. Араби почали купувати за Формули-1, крім того китайці вийшли на цей ринок», — розповів агентству Джон Коллінс з дилерського центру Talacrest Ltd. в Аскоті, який брав участь у п’яти з позначених ним угод.

Зелений GTO, який став новим рекордсменом, був куплений виноробом десять років тому за 8,5 млн доларів у японського колекціонера Йошіхо Матсуди, який також був попереднім власником Ferrari Кріса Еванса. Сам Матсуда купив спорткар Стірлінга Мосса в 1999 році у того ж дилера Talacrest, який придбав машину в 1996 році за 3,5 млн доларів. «Я все дивився на нього в моєму шоу-румі, думаючи, що заплатив занадто багато», — поділився враженнями від машини Коллінс, яка зараз коштує в десять разів дорожче.

ЧИТАЙ ТАКОЖ: Українці витрачають на рідкісні автомобілі $100 млн в рік

Ferrari 250 GTO, випущений в 1962 році для гонок в Ле Мане , вважається серед колекціонерів найбільш бажаним автомобілем. Машину зробили для Мосса, чиє ім’я видряпано на спинці крісла, але сам гонщик так і не сів за кермо гоночного Феррарі, потрапивши в аварію в Гудвуді 23 квітня 1962 року, що стало завершенням його кар’єри. Сам автомобіль все ж взяв участь в гонці, але під керуванням іншого пілота.

Попередній рекорд ціни належав Bugatti Type 57SC Atlantic 1936 року випуску. Автомобіль був куплений каліфорнійським колекціонером Пітером Маллін в 2010 році за 30-34 млн доларів. Сам Маллін розкривати точну суму угоди відмовився. Ще один автомобіль з категорії «за 30 млн» — Ferrari 250 GTO 1963 року була продана за $32 млн.

budulai

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code