Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Автомобілісти пропонують спростити реєстрацію і реформувати ОСАЦВ

Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів (ВААІД) відправила на розгляд Кабміну і Президенту ряд пропозицій про те, як полегшити життя водіям.

ОСАГО без прив’язки до мотору і місцем реєстрації

Пропонується скасувати залежність вартості обов’язкового страхового полісу цивільної відповідальності, так званої автоцивілки, від об’єму двигуна і місця реєстрації власника транспортного засобу.

Це дозволить заощадити кошти громадян, особливо менш соціально захищених – на сьогодні вартість автоцивілки на автомобілі MINI (двигун 1,3 л) вартістю 40 тис. євро вдвічі менше за вартість поліса на Волгу (двигун 2,4 л) залишковою вартістю 800 грн.

Автоцивілку спрощують: восени будуть нові поліси

Зберігання на штрафмайданчику за цінами ДАІ

ВААІД пропонується заборонити ДАІ укладати угоди з комерційними структурами на зберігання ТЗ на штрафмайданчиках за цінами, які перевищують вартість зберігання автомобіля на відомчих штрафмайданчиках ДАІ. Завдяки цьому вдасться ліквідувати корупційну складову в роботі правоохоронних органів і заощадити кошти українських громадян.

Установка ГБО без метушні з документами

Також пропонується спростити процедури оформлення установки газобалонного обладнання (ГБО) – передбачається видача картки ГБО без заміни свідоцтва про реєстрацію ТЗ. Це заощадить кошти водіїв і дасть імпульс по масового переходу населення на використання газового палива.

Контроль штрафів за постановами суду

Ще одна новація від ВААІД – база даних ДАІ для контролю за сплатою штрафів автовласниками на підставі постанов про адмінпорушення (рішенням судів), а не на базі складених протоколів, що не є підставою для обмеження дієздатності автовласників.

Маються на увазі випадки, коли водій не згоден з винесеним працівником ДАІ постановою і оскаржувати його рішення в суді. Подібні справи не повинні обмежувати можливості автовласників по різним процедурам з транспортним засобом в МРЕВ ДАІ.

Перевірку оплати штрафів можуть скасувати – ДАІ не проти

Реєстрація при покупці з видачею номерів в автосалоні

Це скоротить час, що витрачається покупцем на оформлення покупки і зробить її комфортною і приємною (заплатив і поїхав). Такі новації вже ввели в Росії.

Замість свідоцтва про реєстрацію хочуть ввести паспорт транспортного засобу, щоб туди можна було вписувати наступного власника. По-перше, це заощадить гроші покупцям, так як відпаде необхідність у видачі нового пластикового документа. По-друге, буде видно всю історію автомобіля.

Пропонується також скасувати градації державних номерних знаків в залежності від області, в якій проживає власник автомобіля, і дозволити перезакріплення номерних знаків при продажу ТЗ за новими власниками (за їх бажанням). При цьому зникне необхідність ліквідації «старих» номерних знаків, виготовлення та отримання транзитних номерів, а також необхідність повторного проходження техогляду новим власником ТЗ із заміною талона ТО (отримання нового талону, навіть тоді, коли термін дії старого не закінчився).

Зняття з обліку та реєстрацію замінити перереєстрацією

Експерти пропонує замінити нинішні дві операції (зняття з обліку і реєстрація на нового власника) однієї (перереєстрація), що заощадить кошти покупцям.

Більш того, хочуть дозволити переоформляти (здійснювати заміну власника) ТЗ у будь-якому МРЕВ ДАІ на території України, оскільки за наявності центральної комп’ютерної бази МВС немає сенсу обмежувати громадян територіально.

Права давати ще у школі

І останнє – ВААІД вважає, що в Україні потрібно відновити отримання водійських прав ще в школі, як це було за часів СРСР. По-перше, цей крок збільшить знання ПРАВИЛ дорожнього руху серед школярів, а також зробить отримання прав на автомобілі більш доступними.

 

budulai

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code