Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Авторинок України: підсумки 2010 року

У цьому році українці ще рідше стали купувати машини. Причина очевидна – недоступність кредитів, які тільки нещодавно почали оживати.

160 тис. автомобілів — підсумок минулого року — 12 місяців нинішнього буде оптимістичним прогнозом продажів, заявив виданню Ярослав Вовк, директор департаменту маркетингу і реклами компанії » Торговий дім — НІКО, офіційного імпортера Mitsubishi Motors в Україні.

Причина такого песимістичного оптимізму в тому, що за десять місяців цього року лише 128,3 тис. машин знайшли собі власників, хоча роком раніше за січень — жовтень торговці продали на 7,5% автомобілів більше — 139 тис. В жовтні продажі зросли майже на третину, але загальна картина не сильно змінилася. І тому сподіватися, що за останні місяці покупці масово ринуться за чотириколісними подарунками, і «зроблять касу», не варто.

Як зазначає Кореспондент, одне може заспокоювати автодилерів: зниження попиту — це тенденція багатьох розвинених країн. Приміром, на заході нашого континенту за період з січня по серпень цього року, за даними Європейської асоціації автовиробників, зареєстрували 9 млн нових машин, що на 3,5% менше, ніж роком раніше.

Центр споживання автомобілів зміщується в бік країн, що розвиваються. Приміром, у Росії ринок в цьому році піднявся на 22%, досягнувши позначки в 1,5 млн. проданих за січень — жовтень машин. А Китай і зовсім став глобальним лідером, остаточно переплюнувши багаторічного номера першого, США: у Китаї з початку року продали 13,1 млн. автомобілів, у той час як у сша — лише 8,7 млн.

Всі опитані Кореспондентом учасники ринку сподіваються, що Україна в наступному році потягнеться якщо не за Китаєм, то хоча б за Росією.
 

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code