Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

АвтоВАЗ змінить стиль, щоб поліпшити імідж марки

У серпні на Московському автосалоні АвтоВАЗ представить оновлений стиль марки. Очікується, що зміниться дизайн в цілому і логотип зокрема.

Про це повідомляє ВолгаНьюс.рф з посиланням на свіжий номер Самарського огляду.

Оновлений стиль марки, як очікується, буде представлений в серпні 2012 року під час Московського автосалону.

Розробкою нового стилю керує головний дизайнер компанії АвтоВАЗ Стів Маттін, який раніше працював на Mercedes і Volvo. Прес-центр компанії поки не уточнює, в чому саме полягає майбутній ребрендинг.

За неофіційними даними, можна очікувати зміни дизайну «вазівських» автомобілів в цілому. Не виключений перегляд емблеми Lada, але центральний її елемент, човен, залишиться недоторканим, як і фірмові кольори.

ЧИТАЙ ТАКОЖ: Lada Priora пройде рестайлінг і буде випускатися до 2017 року

Нещодавнє дослідження Автовазу вказало на негативне сприйняття бренду Lada значною частиною споживачів. Покупці асоціюють Злагоді з поганою якістю, тому компанія розглядає можливість поділу брендів Lada і АвтоВАЗ.

Прибуток Автовазу в 2011 році подвоїлася і склала 6,7 мільярда рублів, опинившись, тим не менше, нижче прогнозів аналітиків. Компанія залишається лідером продажів автомобілів в Росії, але кількість реалізованої продукції знижується. У I кварталі 2012 року було продано 159 490 машин, що на 14% менше, ніж в аналогічний період 2011 року (184 651).

Зазначимо, що АвтоВАЗ з початку 2012 року не може повернути лідерство в Україні, хоча був першим на нашому авторинку 40 років. Зараз найбільшою популярністю користується Hyundai.

Нагадаємо, нещодавно на український ринок вийшла нова модель «Автовазу» – Lada Granta.

budulai

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code