Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

BMW нарощує обсяги продажів своїх автомобілів всупереч кризі

Світовий обсяг продажів найбільшого у світі виробника автомобілів класу «люкс» Bayerische Motoren Werke AG (BMW) за січень-червень 2012 зріс на 8,1% порівняно з аналогічним періодом минулого року — до рекордної позначки у 900,539 тис. автомобілів.

«Ми дуже задоволені позитивними результатами за першу половину року, — сказав член правління автоконцерну, відповідальний за продажі і маркетинг, Ян Робертсон. — Ми отримали рекордні показники за червень і за шість місяців, і можемо прийти до рекорду за підсумками 2012 року».

У червні компанія продала 172,516 тис. автомобілів BMW, MINI і Rolls-Royce, що є рекордно високим показником для компанії, і на 4% перевищує показник червня 2011 року.

Основне зростання продажів у звітному півріччі спостерігався на азіатських ринках (на 25,7% — до 237,875 тис. автомобілів). Так, обсяг продажів в Китаї в першому півріччі зріс на 30,7% — до 158,956 тис. автомобілів.

На американському ринку автовиробник у січні-червні продав 194,62 тис. автомобілів, що на 8,8% вище аналогічного показника за перше півріччя 2011 року.

Продажі в Європі за шість місяців скоротилися на 0,1% — до 437,066 тис. автомобілів.

Продажі автомобілів марки BMW у звітний період збільшилися на 8,3% — до 747,064 тис. автомобілів. Продажі автомобілів марки MINI зросли на 7% до 151,875 тис. автомобілів.

Нагадаємо, французький автовиробник PSA Peugeot Citroen скоротив світові продажі у першому півріччі 2012 року на 13%, головним чином, через падіння попиту на європейських ринках.

Кореспондент.biz
Ця ж новина на Кореспондент.biz

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code