Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Десять найдорожчих у світі автомобільних брендів

У щорічному рейтингу найбільш цінних автобрендів, підготовленому британською дослідницькою компанією Millward Brown, перше місце зайняв BMW.

Компанія Toyota утримувала лідируючу позицію в цьому рейтингу з 2006 по 2009 рік, а також займала першу сходинку в 2011 році. У 2010-му японців знову обійшла марка BMW.

Як уточнює видання Automotive News з посиланням на бренд-директора Millward Brown Пітера Уолша, Тойота могла б зберегти своє перше місце, якби не торішній землетрус і цунамі, які зробили серйозний вплив на всіх японських виробників.

Свої показники порівняно з торішніми поліпшили німецькі виробники, зокрема Mercedes, Volkswagen і Audi, а компанія Hyundai стала першим корейським брендом, що потрапили в цей ТОП-10.

ЧИТАЙ ТАКОЖ: Бренд Hyundai виявився дорожчим Porsche і Nissan

Вартість автобрендів і динаміка порівняно з 2011 роком:

  1. BMW – 24,623 млрд. доларів, +10%
  2. Toyota – 21,779 млрд. доларів , -10%
  3. Mercedes – 16,111 млрд. доларів, +5%
  4. Honda – 12,647 млрд. доларів,-11%
  5. Nissan – 9,853 млрд. доларів,-2%
  6. VW – 8,519 млрд. доларів, +15%
  7. Ford – 7,025 млрд. доларів, -5%
  8. Audi – 4,703 млрд. доларів,+23%
  9. Hyundai – 3,598 млрд. доларів, N/A
  10. Lexus – 3,392 млрд. доларів, -7%

Коментарі аналітиків атворынка щодо нинішнього рейтингу цінності брендів:

budulai

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code