Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Дорогі Hyundai виділять в окремий бренд

Компанія Hyundai повернулася до ідеї про створення окремої марки, під якою на ринку США продавалися б преміальні моделі.

Зараз автовиробник розглядає три можливих маркетингових сценарію.

Перший — створення суббренду Genesis, в рамках якого автомобілі продавалися б у вже існуючих дилерських центрах Hyundai, але в спеціально виділених для цього зонах зі своїм оформленням і власними командами менеджерів.

Другий варіант — організація незалежного бренду за аналогією з маркою Lexus, створеної Toyota з нуля.

Третій — залишити все як є, і продавати дорогі машини під маркою Hyundai.

Як відзначають самі представники компанії Hyundai, самий складний і дорогий сценарій — створення окремого бренду. У цьому випадку автовиробникові доведеться витратити значні кошти на маркетинг і просування нової марки, а також на організацію дилерської мережі, що незмінно приведе до помітного подорожчання автомобілів.

Фактично, перший сценарій незабаром випробують американські дилери. Тільки 250 салонів з 800 отримають новий розкішний седан Hyundai Equus, вартістю від $58 000. Менеджери пройдуть спеціальні тренінги з продажу люксових автомобілів.

Між тим, лінійка преміальних моделей Hyundai найближчим часом поповниться ще двома новинками — чотирьохдверним спорткаром, який зможе скласти конкуренцію BMW 3-Series, а також середньорозмірним кросовером, який зможе конкурувати з Lexus RX 450. Як вважають експерти, маючи у виробничій гамі чотири преміальних моделі, південнокорейської компанії в будь-якому випадку доведеться задуматися про перебудови системи продажів.
 

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code