Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Готуємо автомобіль до зими

Готуй сани влітку — говорить народна мудрість. C настанням холодів, перед автовласниками постає питання підготовки автомобіля до зими.

Хоча літо вже давно закінчилося, ще не пізно підготувати машину до настання холодів. Підготовка до зимового сезону для більшості автомобілістів складається, в основному, з заміни рідин і гуми.

Для цього необхідно пройти стандартний набір тестів і процедур, під час якого проводиться заміна: охолоджуючої та гальмівної рідин, масла, масляного, бензинового фільтрів.

Ще до настання холодів, автомобіль повинен бути заправлений стійкими до морозу спеціальними рідинами і паливними присадками, які допоможуть залізного улюбленця легше перенести температурні коливання.

Зараз більшість автолюбителів користуються синтетичним або напівсинтетичним всесезонним моторним маслом. Одне з головних переваг — можливість цілорічного застосування. До складу такого масла входять різні полімерні присадки, завдяки яким воно здатне змінювати свою в’язкість залежно від температури навколишнього середовища. Наявність спеціальних присадок в холодну пору помітно полегшує пуск остиглого двигуна і його подальша робота.

Крім цього існують присадки в паливо, як на бензин, так і в дизель, призначені для зимових умов. Присадки в дизель служать для того, що б дизельне паливо не замерзало в холодну пору року. Як правило, дизельне паливо, яке продається в нашій країні, є низькоякісним. Тому, не користуючись присадками для дизельного палива в холодну пору року, можна опинитися з якоюсь подобою киселя дизпалива в своєму баку.

Присадки в бензин служать для того, що б зв’язувати і виводити воду з бензину. В іншому випадку, від накопиченого водного конденсату в баці може з’явитися «айсберг». Замерзання починається зазвичай при температурах — 10С і нижче. Для автомобілів, у яких паливний насос розташований безпосередньо в бензобаку, це може бути чревато виходом з ладу паливного насоса.

До моменту, коли стовпчик термометра опуститься нижче нульової позначки, в бачку склоомивача повинна бути не вода, а спеціальна незамерзаюча рідина. Інакше, при перших же морозах вода в бачку перетвориться на брилу льоду, яку можна вийняти, а можна тільки розтопити. Рідина не повинна залишати на склі розлучень. Звичайно, розлучення залишають тільки дешеві засоби. При покупці варто обов’язково звертати увагу на торгову марку, яка пропонує ту або іншу рідину. Ні в якому разі не варто купувати рідина сумнівного виробництва. В основі такої рідини можуть бути небезпечні для здоров’я людини речовини, які можуть залишити опіки на руках.

Трапляються підробки і серед, так званих, антифризів. Якщо в теплу пору фіктивний антифриз не проявить себе з поганої сторони, то взимку через замерзання, розширення або недостатньої прокачуваність він може стати причиною несправностей системи охолодження, що в свою чергу може привести до поломки двигуна. Втім, підробок на імениті торгові марки не багато. Коштує така хімія копійки, а шкоди може завдати не на один долар.

Ситуація, коли замерзає дверний замок, досить типова для нашої зими. Автомобілі без центральних замків з пультом управління вже велика рідкість. Тим не менш, якщо раптом сів акумулятор, а машину потрібно відкрити, можна скористатися спеціальною розморожуючою рідиною. Кілька крапель такої рідини за 1-2 хвилини можуть не тільки «відігріти» замок, але і звільнити з крижаного полону двірники, що примерзли до скла. Крім цього, розморожуючі рідини для дверних замків містять в собі речовину, яка змащує і запобігає появі іржі на них, що служить відмінною профілактикою від конденсату в зимовий час. Головне, не забувати балончик в салоні автомобіля.

Ще одна зимова проблема — не заводиться двигун. Основна причина — сів акумулятор. При сильному морозі стартеру набагато важче «розкрутити» мотор, ніж влітку, а тут ще і акумуляторна батарея заряджена неповністю. У багатьох останнє часто викликає подив: адже поки було тепло, акумуляторна батарея заряджалась «під зав’язку».

Слід враховувати, що взимку енергоспоживання зростає — у автомобіля включені системи, які рідко використовуються влітку: фари за ранніх сутінків, «піч», обігрів заднього скла і дзеркал заднього виду, підігрів сидінь і керма. Природно, генератору важко забезпечувати всіх цих споживачів струмом, та ще заряджати при цьому акумулятор. На такий випадок необхідно мати в багажнику авто, спеціальні дроти — «прикурювачі». З їх допомогою можна спробувати завестися від акумулятора іншого автомобіля.
 

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code