Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Infiniti G25: Дешевше — не означає біднішими

Оновлений седан Infiniti G25 при подкупающе невисокої початкової вартості седан зберіг багате оснащення навіть в базовій версії.

До того ж тепер він пропонує два мотори. У нас на тесті – версія G25 з 2,5-літровим двигуном. Достатньо 222 к. с., щоб ще і зберегти спортивний імідж?

Відрізнити нову машину легко по передній частині. І якщо інша стилістика фар і фальшрадиаторной грати не так кидається в очі, то новий бампер з протитуманними фарами помічаєш одразу. Адже раніше противотуманок не було! Але знаєте, що мені особливо сподобалося? Діставши під капот мотор меншого обсягу – 2,5 літра, Infiniti G25 зберегла спортивний антураж, одна зі складових якого – подвійна розводка вихлопних труб. На автомийці мені здалося, що хлопцям навіть приємно мити машину, настільки ретельно вони це робили.

Зігріваючий холод

Сідаючи в Infiniti, вже не дивуюся низькій стелі. А опущений сонцезахисний козирок взагалі істотно урізує частину огляду. За допомогою повністю електричних регулювань сидіння і керма (вже в базовій версії) швидко налаштовую водійське місце. Тепер черга центрального монітора. Одразу наголошую, що його нова графіка дозволяє легше отримувати потрібну інформацію, а колірна гамма повторює підсвічування щитка приладів, а тому інтер’єр (в темний час доби – особливо) виглядає гармонійніше. Для фонової заставки можна вибрати один з трьох варіантів – від «під дерево» до «графітового кольору фактурного металу». Зупиняюся на останньому, так як він чудово гармонує з обробкою салону. І тут обійшлося без пластикових підробок – інакше не був би метал таким холодним на дотик. Тим не менш щільно зібраний навколо водія інтер’єр і високоякісна шкіра створюють затишок.

Здається, що на щитку приладів мало що змінилося. Однак на шкалі тахометра стало менше насічок, оцифровка спідометра тепер равновеликая, а монітор по центру не дратує випадає із загальної гами яскраво-червоним підсвічуванням. Такі стандартні в Infiniti і бажані для багатьох конкурентів позиції, як повертаються біксенонові фари, задня відеокамера, повний електропакет, система динамічної стабілізації VDC, надувні шторки безпеки і 7-ступінчастий «автомат» з підрульовими перемикачами, цілком виправдовують початкову вартість автомобіля всього сорок тисяч доларів. А в списку опцій – інформаційно-розважальна система Connectiviti з жорстким диском на 10 Гб та можливістю підключення різних зовнішніх носіїв інформації, а також активний круїз-контроль з функцією гальмування.

У новій Infiniti G-серії з’явилося багато, відсутність чого в машині даного класу викликало подив. Тепер тут є повністю автоматичний режим роботи всіх стекол дверей, салонне дзеркало отримало функцію автоматичного затемнення, склоочисники обзавелися датчиком дощу, підігрів передніх сидінь став ще більш «багатоступінчастий». Однак лючок бензобака раніше відкривається тільки зовні, а багажник все так само банально тримається. Піднімати кришку доводиться руками – газові стійки так і не з’явилися, хоча сама кришка дуже легка.

Infiniti G25: Дешевле - не значит беднее



Передня панель виглядає гармонійніше. Чому? Адже в ній майже нічого нового! Але зверніть увагу на те, що колірне рішення щитка приладів і великого монітора тепер однакове.

Клавіші двоступінчастого підігріву передніх сидінь в нових машинах змінилися обертовими ручками пятиступенчатых грілок. Клавіша включення зимового режиму АКП на колишньому місці.

Infiniti G25: Дешевле - не значит беднее



На відміну від машини попереднього покоління функція автоматичної роботи передбачена для всіх вікон. З’явилася і можливість складати дзеркала.

Infiniti G25: Дешевле - не значит беднее



Автомобіль чіпко тримає траєкторію, але коли провалюється в занос, то… від цієї машини хотілося б відчуття туго натягнутої струни, щоб зв’язок «педаль газу – задні колеса» і «кермо – передні колеса» була вкрай напруженою.

Infiniti G25: Дешевле - не значит беднее



Вже в базі крісло і рульова колонка оснащені електроприводами і функцією легкого входу/виходу (роз’їжджаються).

Infiniti G25: Дешевле - не значит беднее



Ззаду тепер можна змінювати нахил спинок, що рідкість в седанах D-класу. І підголовники раніше не регулювалися.

Infiniti G25: Дешевле - не значит беднее



Завдяки шикарному оснащення при прийнятній вартості G25 зайняв вигідну місце серед конкурентів.

Класичний варіант

За відчуттями, Infiniti G25 розганяється з такою легкістю, ніби під капотом і не 2,5-літровий мотор, а 3,5 — або навіть 3,7-літровий. Але в реальності більш скромна версія програє в динаміці майже 3 секунди і їде на 8 км/год повільніше.

Вся справа в тому, що мотор при повністю відкритому газі звучить з серйозними нотками. Хоча здається, що колишній п’ятиступінчастий автомат працював плавніше. Але ж нова коробка отримала сім коротких ступенів і менш моментний двигун в напарники. Особливо це помітно, коли АКП знижує передачі або оперує низькими ступенями. Втім, проходить трохи часу – і звикаєш. Та й «автомат» підлаштовується під тебе і працює дуже швидко, а спортивний режим дозволяє зовсім забути про великих і зручних підрульових перемикачах. Все одно коробка сама охоче користується зниженими ступенями і завжди тримає більш високі обороти, і навіть в ручному режимі «автомат» перемикається вгору.

Виробник обіцяє нам, що 2,5-літрова версія «їсть» в середньому на 2,0 л бензину менше. Але на екрані бортового комп’ютера бачу ті ж цифри, які свого часу показував повнопривідний Infiniti G35х попереднього покоління – від 13,0 л при спокійній їзді до 15,0 л при середній активності.

Підвіска налаштована шикарно. Її повна зневага до дрібних нерівностей змінюється тихим постукуванням та короткими пружними потряхиваниями на більш великих. А великі вона зустрічає щільно, збито і тихо. «Лежачі поліцейські» машина дозволяє долати на повному ходу. Навіть у глибокі ями колесо зривається тихо і якось легко. І це все на 18-дюймових дисках і шинах з відносно низьким (225/50) профілем! Ще б – адже на машині встановлені японські диски Enkei, яким не звикати навіть до раллійним допам на справжніх спортивних машинах. І тільки на швидкостях, близьких до 200 км/год, починає «плавати» передок, повідомляючи, що дорога нерівна. Але на розбитих ділянках машина легко зберігає повну прихильність траєкторії у віражах. На мокрій дорозі Infiniti G25 намагається проявити задньопривідний характер. Втім, система стабілізації вступає в роботу швидко і жорстко – «душить» замети й ковзання ще на ранній стадії.

Якщо раніше базовий мотор лякав когось своїм літражем в 3,5 літра і альтернативи йому не було, то тепер лінійка двигунів седана G-класу починається ось з такого 2,5-літрового агрегату потужністю 222 к. с.

Infiniti G25: Дешевле - не значит беднее

Багажник раніше не можна збільшити. Є тільки лючок в салон для довгих, але не дуже об’ємних речей – наприклад, спортінвентарю.

Infiniti G25: Дешевле - не значит беднее



Задньопривідні версією Infiniti з 3,7-літровим мотором до нас не поставляються. Любителям класики запропонована версія G25.

Є про що подумати

Освіження зовнішність відомої моделі підкріплена нової технічної складової. І більш широка гамма моторів, безсумнівно, приверне нових покупців. До того ж, у машини з двигуном меншого обсягу збереглася багата комплектація.

Резюме

Кузов і комфорт


Ходова поєднує комфортні налаштування і тишу роботи авто преміум-класу з надійністю поведінки. Тихий в штатних режимах мотор додає відчуття комфорту. А дві задні пасажири можуть розвалитися на дивані, нахил спинок якого тепер регулюється.

Проте, місця над головою замало, а середній пасажир на другому ряду явно зайвий.

Силовий агрегат і динаміка

Нарешті-то для Infiniti серії G запропонований вибір силових агрегатів. Мотор об’ємом 2,5 літра «їде», як «дорослий», і звучить так само. Коробка отримала ще дві передачі.

У двигуна апетит, як у більш об’ємного. Для 2,5-літрової версії повний привід не пропонується.

Фінанси і оснащення

За рівнем оснащення всі Infiniti відрізняються буквально декількома позиціями, тому що вже початковий рівень – Sport укомплектований дуже серйозно. Більшість опцій, які включені в його оснащення, конкуренти пропонують лише за доплату.

Машини мають тільки «пакетне» оснащення. І замовити будь-які опції окремо не можна.

Альтернатива

  • Mercedes C250 від 336 487 грн.*
  • Audi A4 2.0 TFSI від 394 539 грн.*
  • Lexus IS 250 від 349 703 грн.*
  • Volvo S60 2.0 T від 348 772 грн.*

* За курсом НБУ на 18.11.2010 р.
 

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code