Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Infiniti M37: Німцям зло?

Новий флагманський седан Infiniti M — це представницький автомобіль зі спортивної ноткою, який намагається завоювати місце під сонцем E-класі.

Показ нового покоління Infiniti М вирішили влаштувати в Римі. Вічне місто з тисячолітніми традиціями розташовує до роздумів. Контури нової моделі Infiniti так само цікаві з точки зору її пластики, скульптури і барельєфи на античних храмах. М’язисті вигини передніх крил, довгий опуклий капот, коротка лінія багажника – чим не скульптура? Проте розрахована машина зовсім не на романтичні натури. Її цільова аудиторія – бізнесмени, для яких важливі цифри і факти. І такі є. Крім краси, кузов нового Infiniti M володіє дуже хорошою обтічністю. Машина довжиною без малого п’ять метрів з коефіцієнтом Cx=0,27 – це дуже гідний показник.

Сімейні риси

В седані відчувається спортивна нотка, в тій чи іншій мірі властива всім машин цієї марки. Саме завдяки схожості до салонів різних Infiniti звикаєш так швидко.

Все схоже, але є ряд рис, які роблять М-ку особливою. Наприклад, оригінальна акустична система в дорогих комплектаціях. Її динаміки розташовуються не тільки в дверях і панелях кузова. По парі невеликих гучномовців є навіть у верхній частині спинки сидінь, по обидві сторони від підголівників. Хоча головною «музикою» в машинах цієї марки для мене завжди залишався звук роботи чудно налаштованого V6 серії VQ. Він виходець з-під капота легендарного купе Nissan Z. А це дорогого коштує.

У приміському центрі Infiniti чотири седана-«однокласника» поставили ніс до носа: BMW 5 Series, Jaguar XF, Mercedes E-Klasse і, природно, Infiniti M. І тут вже, як на порівняльному тесті, видалася можливість зіставити все і вся, хоча тільки в статичних авто. Сміливий крок. Адже це відкрило такі слабкості на тлі конкурентів, як менший, ніж у німецьких седанів, запас простору над головою задніх пасажирів і велику навантажувальну висоту багажника. Зате так само наочно було те, що машини підібрали в подібних списках оснащення і ціною. Infiniti вийшов найбільш «упакованим».

Родзинкою салону Infiniti M стала система клімат-контролю з функцією Forest Air.

Infiniti M37: Немцам назло?



Постійна підсвічування допомагає легко читати прилади при будь-яких погоду і освітленості.

Infiniti M37: Немцам назло?

Селектор Infiniti Drive дозволяє вибирати один з чотирьох режимів руху: Eco, Sport, Snow або Standard.

Infiniti M37: Немцам назло?



Оригінально розміщені додаткові динаміки дорогий аудіосистеми Bose.

Infiniti M37: Немцам назло?

Досить скромний арсенал управління «кліматом» для задніх пасажирів: тільки напрямок і інтенсивність обдування.

Infiniti M37: Немцам назло?



Сидіння топ-комплектацій оснащені не тільки підігрівом, але і вентиляцією.

Infiniti M37: Немцам назло?

Головна електронна новинка Infiniti M – система, яка не тільки інформує про перешкоди, але і запобігає зіткнення.

Infiniti M37: Немцам назло?



Полігон, перестроювання, обгін

Вперше для цієї моделі пропонується такий широкий вибір моторів. Крім М37, можна вибрати версію з 2,5 — або 5,6-літровим мотором і навіть турбодизелем 3,0 л. Але, як і раніше, самий справжній Infiniti залишається саме з 3,7-літровим двигуном. Звук, звичайно, не так явно прослуховується в салоні, як у G37 Coupe, але скрекіт бездоганно збалансованою «шістки» залишити байдужим не може. Шкода, що на трасі лив дощ і гладкий італійський асфальт перетворився на подобу ковзанки. Хоча по дорогах загального користування і особливо не розженешся. Чи То справа на треку… Я з нетерпінням чекаю обіцяного заїзду на гоночне Velalunga, що в декількох десятках кілометрів від столиці Італії. І ми з колегою навіть виїхали було на старт-фініш треку… Але виявилося, що нас тут не чекають. Потрібно було повернути на сусідній полігон. На короткому кільці автодрому ми відчуваємо не дивний баланс керованості, швидкості роботи трансмісії, а роботу відразу декількох нових електронних помічників.

Система стеження за розміткою LDWP (Lane Departure Warning and Prevention) здатна не тільки попереджати водія про мимовільному виїзді c смуги руху, але і повертати авто у межі смуги. Для цього вона активує гальмівну систему, пригальмовуючи колеса з протилежного від напряму зміщення борту. Крім того, її інтегрували в єдиний електронний комплекс безпеки Blind Spot Intervention, що включає також систему попередження про перешкоди в мертвій зоні. І якщо ви починаєте перебудовуватися, а в сусідній смузі їде машина, то автоматика знову вбереже вас від зіткнення. Але і це ще не все. Активний круїз-контроль – не рідкість в сучасних авто. Але ті, що самі можуть доводити машину до повної зупинки, поки ще мало поширені. У новому Infiniti M є і така опція. Круїз з функцією Low Speed Following сам зупинить машину, однак довго тримати на місці не хоче, і через 4 секунди авто саме починає котитися вперед. Так що зовсім розслаблятися не варто.

Infiniti завжди відрізнялися підвісками, з почуттям і толком налаштованими. А в нинішній M-ке її ще й присмачили новою системою активного підрулення задньої осі. Вона доступна для машин у версії S. Завдяки подруливанию задніх коліс системи 4WAS автомобіль у віражах по відчуттях трохи не вдвічі жвавіше своїх «побратимів», позбавлених цієї системи. Кожен рух керма спочатку лякає незвично завзятим відгуком, а машина несподівано точно і легко йде в бік повороту керма. Справа в тому, що на швидкості понад 40 км/год задні колеса повертають слідом за передніми на малі кути в бік повороту керма.

У дизельних версій Infiniti M акумулятор перенесли в багажник. Обсяг відділення – 500 літрів. Мотори VQ як і раніше залишаються одними з кращих V6 в світі.

Infiniti M37: Немцам назло?



Коротка лінія багажника робить профіль машини дуже легким і динамічним. Навіть не віриться, що довжина цього седана – майже п’ять метрів.

Infiniti M37: Немцам назло?



Кому сподобається?

Нова машина вийшла справжнім Infiniti, і прихильники марки не будуть розчаровані. Проте все ж сумнівно, що основна боротьба за покупця розгорнеться у новинки з німецькими преміум-брендами. Найімовірніше, M-ке доведеться попсувати їм кров. Але головне завдання в нашій країні – підкупити частину тієї аудиторії, яка роздумує над японськими преміум-седанами бізнес-класу. І час для виходу моделі Infiniti M на ринок дуже вдале. Адже основний конкурент – Lexus зміцнює свої позиції в бізнес-класі початком продажів «офіційних», але не таких вже свіжих ES 350.

Резюме

Кузов і комфорт


Завдяки збалансованому дизайну машина виглядає дуже стрімкою і надзвичайно легкою для великого седана. За рахунок великої колісної бази в 2,9 метра для ніг задніх пасажирів місця предостатньо. Оригінальна кліматична система з іонізацією та ароматичними добавками, що створюють ефект лісового повітря.

Місця над головою задніх пасажирів менше, ніж у німецьких седанів-«однокласників».

Силовий агрегат і динаміка

Істотно розширилася гамма моторів. Лінійка бензинових агрегатів тепер включає бюджетний 2,5 л (222 к. с.), класичний 3,7 л (333 л. с.) і топ-версії з V8 об’ємом 5,6 л (408 к. с.).

На наш ринок не буде поставлятися модифікація з 3,0-літровим турбодизелем.

Фінанси і оснащення

Навіть у найпростішому варіанті оснащення Infiniti M виглядає дуже багато. У топ-комплектаціях є маса оригінальних і дуже ефективних систем безпеки.

Ціна на тлі конкурентів зі скромним списком обладнання не виглядає такою вже низькою. Але варто пам’ятати, що навіть найпростіша версія багате оснащена.

Альтернатива

  • BMW 535i від 530 335 грн.
  • Jaguar XF 3.0 від 539 621 грн.
  • Lexus GS350 567 від 789 грн.
  • Mercedes E350 від 536 959 грн.*

Ціни вказані за курсом НБУ на 01.12.2010 р.
 

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code