Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Москву від пробок врятують дзвони, Київ – високі технології

У Москві пропонують дзвоном дзвонів повідомляти водіїв про затори, в той час як Київі Азарову показали інтелектуальні системи управління транспортом.

У столиці Росії для оповіщення буде використовуватися так званий «метельный дзвін». До революції він застосовувався в умовах поганої видимості, наприклад, при сильних снігопадах, розповів газеті Московський комсомолець Ілля Дроздихін, керівник столичної школи дзвонарів. За його словами, такий дзвін відрізняється від молитовного — він «ламаний».

В сучасних умовах «метельный дзвін» буде повідомляти водіїв про наявність у центрі міста вільних провулків, за якими можна об’їхати пробки, вважає керівник школи дзвонарів. В даний час навчальний заклад веде переговори з 20 храмами в Центральному адміністративному окрузі про можливості використання їх дзвіниць для оповіщення про пробки.

На думку наукового керівника НДІ транспорту Михайла Блинкина, дзвін буде неефективним у боротьбі з пробками, оскільки більшість вулиць в центрі Москви, на яких розташовані церкви, використовуються в якості парковок. Крім того, він зазначив, що в центрі столиці, як правило, існує єдиний маршрут з однієї точки в іншу.

У Києві проблему з пробками вирішують з допомогою більш сучасних технологій – нещодавно прем’єр-міністру Миколі Азарову компанія Alcatel-Lucent продемонструвала, як працює автоматична система управління (АСУ) дорожнім рухом.

Азаров зазначив, що за допомогою такої технології можна зробити безперебійним рух громадського транспорту. «Думаю, що плани з впровадження в Україні високошвидкісний зв’язку четвертого покоління є дуже цікавими, хоча і дорогими. Для уряду важливо побачити ефект. Розробники поставили скромну суму — близько 20 мільйонів гривень. Це невелика сума, яку можна знайти. Адже ми почули запевнення, що проблему заторів у столиці можна вирішити, а також зменшити до Євро-2012 кількість заторів у Києві на 20%», — сказав прем’єр-міністр.

Втім, очевидно, що розгортання подібної системи обійдеться бюджету істотно дорожче. Так, в даний момент столичні влади завершують оформлення угоди з ЄБРР про кредит на 115 мільйонів євро для розвитку транспорту. Передбачається, що з них 15 мільйонів євро підуть на створення системи контролю дорожнього руху. Вона являє собою автоматичну систему управління світлофорами, яка дозволить протягом року розвантажити основні перехрестя і магістралі Києва на 20%.

Що стосується, розгортання національної мережі четвертого покоління, то, за даними Alcatel-Lucent, орієнтовна її вартість становить від 500 мільйонів євро. Втім, цілком очевидно, що для вирішення проблеми заторів зовсім не обов’язково розгортати мережі четвертого покоління. В якості каналів зв’язку для системи цілком можуть використовуватися існуючі мережі мобільних операторів (GSM) або мобільну мережу третього покоління держоператора Укртелеком. Так нещодавно, компанія Київстар реалізувала пілотний проект з автоматизації системи міського освітлення в декількох містах, використовуючи можливості своєї діючої мережі.
 

budulai

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code