Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Opel не має наміру відмовлятися від довічної гарантії

Компанія Opel прийняла рішення не припиняти дію рекламної кампанії, присвяченої введення «довічної гарантії» на автомобілі, незважаючи на вимогу німецького Центру з захисту від недобросовісної конкуренції (WBZ).

Раніше WBZ назвала цю кампанію обманом споживачів, заявивши, що її назва повністю не відповідає умовам. Організація пообщала подати на виробника в суд у тому випадку, якщо дія акції не буде зупинено. Про це повідомляє Reuters з посиланням на віце-президента з продажу, маркетингу і післяпродажного обслуговування Алейна Віссера.

«Ми ніколи і не думали припиняти кампанію», — заявив Віссер, додавши, що не вважає умови довічної гарантії недостовірними або такими, що вводять споживачів в оману. – «Як і будь-яка гарантія на автомобілі, наша має свої умови і ці умови пояснені гранично ясно».

У свою чергу представник Центру по захисту від недобросовісної конкуренції уточнив, що організація знаходить гарантію Opel обманом тому, що в її умовах, хоч і не зазначено конкретний час її дії, але дане обмеження по пробігу машини — 160 тис. км. Крім того, дія гарантії припиняється при продажу автомобіля. В Opel вважають, що такого обмеження по кілометражу цілком достатньо для сучасних машин. Знайдіть і покажіть мені хоча б одну машину з пробігом понад 100 тис. км», — додав Віссер.

Також гарантія покриває всі витрати на запчастини лише протягом 50 тисяч кілометрів, після чого автовласнику доведеться самостійно оплачувати вартість деталей (але зі знижкою, що варіюється в залежності від пробігу). При цьому гарантія діє на деталі двигуна, коробки передач, рульового управління і електроніки, але виключає компоненти, що вимагають регулярної заміни (наприклад, фільтри).

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code