Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Opel звинувачують у недобросовісній конкуренції

У вівторок німецький Центр по захисту від недобросовісної конкуренції (WBZ) направив в компанію Opel вимога припинити проведення рекламної кампанії, що стосується «довічної гарантії» на автомобілі.

У разі, якщо цього не відбудеться, відомство пообіцяло подати на автовиробника в суд за недостовірну рекламу, що вводить споживачів в оману. Про це повідомляє видання The Local.

У WBZ вважають, що назва гарантії повністю не відповідає її умовам. Наприклад, «довічні» гарантійні зобов’язання на нові автомобілі діють тільки протягом перших 160 тисяч кілометрів пробігу або до того моменту, як власник продасть свою машину. При цьому новий власник зможе відновити дію гарантії, але вже виплачуючи дилера тризначну суму щорічно. Крім того, гарантія покриває всі витрати на запчастини лише протягом 50 тисяч кілометрів, після чого автовласнику доведеться самостійно оплачувати вартість деталей (але зі знижкою, що варіюється в залежність від пробігу).

«Брехня в гучному, привертала увагу слогані не може бути виправдана або пом’якшена ніякими «зірочками-виносками», — заявили в Центрі захисту від недобросовісної конкуренції. У Opel, в свою чергу, повідомили, що введення «довічної гарантії», з допомогою якої в компанії мають намір посилити довіру до своєї продукції», викликав неабиякий ажіотаж серед клієнтів.

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code