Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Рейтинг продажів автомобілів в Україні за 2010 рік

За підсумками 2010 року лідером в Україні залишається російський АвтоВАЗ, в той час як Hyundai поступився друге місце нашому Запорізькому заводу.

АвтоВАЗ втримав першість, однак втратив 23,3% продажів у порівнянні з 2009 роком. Всього в минулому році на українському ринку було реалізовано 24 901 автомобілів Lada. Частка ринку компанії скоротилася з 19,99% до 15,31%. Такі дані наводить AUTO-Consulting.

Другу позицію в 2010 році, витіснивши Hyundai, зайняв вітчизняний ЗАЗ, який зумів наростити, як продажу, так і частку ринку. Запорізький автозавод реалізував 14 900 автомобілів, що на 59% перевищує результат 2009 року (2009 рік — 9 379 штук). Частка ринку компанії збільшилася з 5,78% до 9,16%. У 2011 році українська компанія має намір зміцнити свої позиції на вітчизняному ринку за рахунок виходу нової моделі власного виробництва ЗАЗ Forza. При цьому найдешевший автомобіль на українському ринку ЗАЗ Славута знімається з виробництва.

Замикає трійку лідерів Hyundai. Південнокорейська марка провела 2010 рік досить стабільно, практично повторивши показники 2009 року, однак це не вберегло компанію від втрати другій позиції в рейтингу. Зокрема, бренд реалізував в Україні 13 848 автомобілів, продемонструвавши приріст продажів 2009 році до 4,9% (2009 рік — 13 202 од.). Частка ринку компанії також практично не змінилася, збільшившись з 8,13% до 8,52%.

Найбільший приріст продажів з першої двадцятки найбільш продаваних брендів показали Renault (+143%), Ford (+134%) і Ssang Yong (+97%). Такі результати дозволили французької марки зробити ривок відразу на 8 позицій вгору — на 7 місце. Американський Ford також покращив своє становище на 8 позицій, перемістившись з 16 на 8 місце. Хороші продажі Ssang Yong дозволили компанії в 2010 році увійти до двадцятки найбільш продаваних автомобільних марок. Південнокорейський бренд, незважаючи на складності в материнській компанії, перемістився з 24 на 18 позицію, вдвічі збільшивши частку ринку — з 0,79% до 1,57%.

Лідерами по падінню у 2010 році японська Honda і корейська Daewoo, продажі яких знизилися на 36% і 35,8%, відповідно. Якщо в 2009 році Honda реалізувала в Україні 5 038 автомобілів, в 2010 — лише 3 223 машини. Схожі цифри і у Daewoo: 2009 рік — 4 843 од., 2010 — 3 109 од.

ТОП-20 автомобільних брендів за результатами продажів у 2010 році:

  1. ВАЗ (Lada)- 15,31%
  2. ЗАЗ – 9,16% (+1)*
  3. Hyundai — 8,52%( -1)
  4. Toyota (+1)
  5. Chevrolet (-1)
  6. Chery
  7. Renault (+8)
  8. Ford (+8)
  9. Mitsubishi (-1)
  10. Skoda (-1)
  11. Kia (-4)
  12. Nissan (-2)
  13. Volkswagen (+1)
  14. Geely (-1)
  15. Honda (-4)
  16. Daewoo (-4)
  17. Mazda
  18. SsangYong (+6)
  19. Lexus (+4)
  20. Subaru (+1)

*В дужках вказано, як змінилася позиція бренду в рейтингу в порівнянні з 2009 роком
 

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code