Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Ринок США показує рекордне зростання

Після 21-процентного падіння в серпні продажі легкових автомобілів і позашляховиків на ринку США за підсумками вересня знову вийшли в «плюс» – на 29% до 959 049 штук.

Як зазначає Automotive News, американський авторинок показав найбільше зростання у 2010 році завдяки «ефекту низької бази» – після закінчення програми «Готівка за автонепотріб» у вересні 2009 року автопродажі в США впали до рівня 1982 року.

Очищений від сезонності річний рівень продажів, розрахований з результатів вересня, склав 12,2 млн. автомобілів – це найкращий показник з часів програми «Готівка за автонепотріб». За підсумками дев’яти місяців на американському авторинку було реалізовано 8 млн. 621 тисяча 790 машин – на 10% більше, ніж за аналогічний період 2009 року.

Лідер американського ринку General Motors після 25-відсоткового падіння продажів в серпні за підсумками минулого місяця збільшив реалізацію на 11% до 173 031 одиниці. Як відзначають в GM, вересневого зростання продажів сприяв висновок автомобілів 2011 модельного року.

Ford продав 160 375 автомобілів, показавши 40-процентый зростання – найбільший з лютого 2010 року.

Chrysler демонструє позитивну динаміку шостий місяць поспіль, при цьому у вересні зростання продажів Chrysler став найбільшим на ринку – на 61% до 100 077 машин. Завдяки цьому американська марка змогла обійти Honda і зайняти четверте місце.

Серед імпортних брендів лідером залишається Toyota з показником 147 162 проданих автомобіля (+17%) – це третій результат серед марок. А ось Honda, як відзначалася вище, опустилася в загальному рейтингу на п’яте місце, реалізувавши у вересні 97361 машину (+26%). Серед європейських брендів як і раніше лідирує Volkswagen – продажу німецької марки склали 28223 автомобіля (+14%).
 

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code