Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Самі викрадають автомобілі в Росії

Найчастіше в цьому році викрадали шістки (Lada 2106). Майже вдвічі менше японські машини — Mitsubishi Lancer і Toyota Corolla.

Популярність шісток в цьому році (2013 викрадень за 9 місяців) пов’язана з тим, що старе авто в Росії можна обміняти на знижку в розмірі 50 тисяч рублів (близько $1650) на придбання нового.

Така статистика МВС РФ нібито потрапила у розпорядження порталу Slon.ru.

Таким чином, в цьому році Lada 2106 змогла обігнати за популярністю у викрадачів автомобілі Lada 2112 і 2114. У 2008 і 2009 році саме вони ставали самими викрадають машинами. Експерти пов’язують зростання інтересу до Lada 2106 з дією утилізаційної програми, в рамках якої старий автомобіль можна обміняти на знижку в розмірі 50 тисяч рублів на придбання нового.

Серед іноземних моделей найчастіше викрадали Mitsubishi Lancer (1102 автомобіля). Крім того, в цьому році величезною популярністю у злочинців користувалися машини Toyota Corolla (1040 штук), Mazda3 (665), Toyota Land Cruiser (554), Toyota Camry (549) і Ford Focus (466).

Найбільш викрадають машинами серед брендів також стали Вази — 12,5 тисячі автомобілів. З іномарок найбільшим попитом користувалася Toyota (4326 штук), вона ж зайняла друге місце в загальному рейтингу брендів, які в цьому році найчастіше викрадали. Далі йдуть Mitsubishi (2006 машини), Honda (1503) і Mazda (1206). При цьому, згідно зі статистикою МВС, марка Mitsubishi стала самої угоняемой в Москві, тоді як у Санкт-Петербурзі особливою популярністю у злодіїв користувалися машини Ford.

Серед люксових автомобілів найбільшим попитом у викрадачів користувалася марка Porsche (61 автомобіль). Самої угоняемой моделлю німецького бренду став позашляховик Cayenne (49 штук). Крім того, в цьому році були викрадені дві Ferrari, два Rolls-Royce і один Maybach.

Всього за дев’ять місяців 2010 року в Росії було викрадено 35,5 тисячі автомобілів. При цьому за весь 2009 рік кількість викрадених машин склало 33,1 тисячі машин.
 

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code