Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

«Субарівський» FT-86 отримає 260-сильний мотор

Нове спортивне купе Subaru, що розробляється спільно з компанією Toyota, стане оснащуватися дволітровим оппозитним двигуном потужністю 260 л. с. Це на 60 кінських сил більше, ніж у аналогічного агрегату, який планується використовувати для «тойотовского» близнюка FT-86. Про це повідомляє британське видання Autocar з посиланням на неназвані джерела.

Крім однакових по конструкції моторів, спортивні купе Subaru і Toyota будуть мати майже ідентичні кузовні панелі (за винятком бамперів, решітки радіатора і наборів колісних дисків), одне і те ж шасі (модернізована платформа Legacy з задньою підвіскою від Impreza) і шестиступінчастою механічні коробки передач. Як зазначили в Subaru, в компанії відмовилися від ідеї встановлення на нову моделі системи повного приводу, яка збільшила б масу автомобіля і його вартість. У зв’язку з цим, і під брендом Subaru, і під маркою Toyota така машина буде продаватися виключно в задньопривідному варіанті.

Як буде називатися спорткупе Subaru поки не повідомляється. Однак перші прототипи цієї моделі вже приступили до випробувань на Нюрбургринзі в Німеччині.

Перша інформація про спільну моделі Subaru і Toyota з’явилася три роки тому. Після схвалення керівництвом компаній ідеї запуску подібної машини в серію деякі топ-менеджери концерну Fuji Heavy Industries, що володіє Subaru, заявили, що такий автомобіль негативно позначиться на іміджі бренду і відштовхне шанувальників марки. Щоб цього не сталося, в Subaru мають намір ретельніше продумати маркетингову стратегію, диференціювавши свою версію купе від машини, яка буде продаватися під маркою Toyota.

Перший прототип нового купе був представлений компанією Toyota в 2009 році на автосалоні в Токіо. Очікується, що такий автомобіль стане ідеологічним наступником легендарного хетчбека AE86 і з’явиться на ринку в листопаді 2011 року. Ціни на машину в Японії будуть починатися від 2,5 млн. ієн (приблизно 29 тис. доларів США).

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code