Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Італійці провели автомобільний конкурс краси

Організатори найстарішого в світі автомобільного конкурсу краси Concorso d’eleganza Villa d’este, який веде свою історію з 1929 року, знову зібрали разом і виставили на огляд вражаючі раритети і концепт-кари.

Цілком природно, що Італія, батьківщина великих майстрів художнього жанру дала старт подібним автошоу. Тоді одягати власний самохідний екіпаж було прийнято в кузовних ательє. На жаль, післявоєнна індустріалізація дуже швидко погасила елегантні вишукування ательє, як, власне, і самі ательє. А конкурс був заморожений аж до середини 80-х років. Місцевий муніципалітет за підтримки Асоціації антикварних автомобілів FIVA досяг, здавалося б, неможливого – повсталий з попелу конкурс не тільки вижив, але з часом перетворився в найбільш престижний в Європі, повідомляє Автоцентр.

ДИВИСЬ ТАКОЖ: Фотографії з найбільшого в світі параду автоклассики

Пробратися в топ списку собі подібних Вілла Д’есте допоміг потужний спонсор в особі BMW Group. Але не сказати, що таке спонсорство тяжіє над конкурсом. Все дуже демократично, а підвищена кількість модернових Rolls-Royce на галявинах вілли дуже навіть в тему. Та й кілька інших експонатів зі стилізованим пропелером на емблемі зробили б честь заходу будь-якого рівня. Наприклад, перший в історії компанії концепт BMW Turbo (1972 рік) або відзначив прем’єра BMW Zagato Coupe. Теж красиво і в тему – під стати окремої категорії Concept Cars, введеної 10 років тому.

Основне дійство Concorso d’eleganza традиційно відбувалося на двох сусідніх віллах: вже згаданої Вілла Д’есте (тільки в суботу і для запрошених гостей) і на Вілла Ерба – для широкої публіки в недільний день. Суботня виставка, як зазвичай, присвячувалася ексклюзивним автомобілів, відібраним прискіпливим журі з більш ніж півтора сотень претендентів. Родзинки цього дня в тому, що число учасників лімітовано 50 експонентами і, по-друге, променадом на терасі вілли перед головним входом.

ДИВИСЬ ТАКОЖ: найдорожчі автомобілі в світі на виставці в Каліфорнії

Він завершує статичну експозицію і цікавий парою моментів. Для початку публіка чує автомобілі і оцінює їх у русі, а також вислуховує змістовні коментарі компетентного ведучого. І під завісу дізнається переможців у різноманітних номінаціях. Сильне журі дизайнерів, журналістів, істориків урочисто оголошує переможця у головній номінації Best of Show. У цьому році ним став канадець Девід Коен, реставрировавший унікальне купе Alfa Romeo 6C 1750 GS 6th Series з кузовом Figoni.

Завершальний день за кількістю експонатів і площ помітно перевершує попередній. Вже другий рік експозиція розширена мотоциклетними легендами, а спеціальні шоу присвячувалися післявоєнним європейським микроавтомобилям і досягнень техніки BMW в гонках. Чим не рай для прихильників європейський класики автомобілебудування?

Наостанок пропонуємо послухати, як звучать мотори «зірок» цієї виставки:

budulai

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code