Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

ТОП-10 уживаних автомобілів

У серпні самим доступним на вторинному автомобільному ринку України залишався ВАЗ.

На частку цієї марки припадає 12,88% всіх пропозицій каталогу оголошень про купівлю-продаж автомобілів. ВАЗ також є самим бюджетним варіантом для споживача, так як домінує в нижчому ціновому сегменті – серед автомобілів вартістю менше 2 тис. доларів (38,60%).

 

 




У цілому переваги українців на вторинному ринку автомобілів в серпні виглядають так:

  1. ВАЗ
  2. Mercedes-Benz
  3. Toyota
  4. Volkswagen
  5. BMW
  6. Hyundai
  7. Mitsubishi
  8. Opel
  9. Renault
  10. Nissan

В останньому місяці літа концерн Volkswagen здав позиції: друге місце по продажах у серпні 2010 р. займає лідер серед імпортних авто Mercedes-Benz – 6,15%. Крім того, б/у авто цієї марки переважають у ціновому діапазоні понад 90 тис. доларів – 35,48% всіх пропозицій про продаж.

Toyota практично не поступається Mercedes-Benz: третя позиція — 6%.

Volkswagen (5,47%) у серпні спустився на четверту сходинку, тоді як за підсумками перших 7 місяців року він домінував серед іномарок.

Замикає п’ятірку каталогу з найбільшою кількістю оголошень BMW — 4,49%.

На 6-му місці – Hyundai (4,42%), далі слід Mitsubishi (4,32%), Opel займає восьму сходинку в рейтингу пропозицій (4,13%), Renault – дев’яту (3,72%), а Nissan закриває ТОП-10 – 3,7% оголошень «Самої товстої газети оголошень».

Вторинний автомобільний ринок України, як і раніше, здебільшого пропонує машини вартістю 2-6 тис. доларів – 24,47% всіх оголошень каталогу. Чимало продається моделей і в ціновому діапазоні від 6 тис. до 10 тис. доларів — 17,42%. Як правило, менша кількість пропозицій припадає на автомобілі вартістю понад 90 тис. доларів – трохи більше 2% оголошень.

Покупці, які мають суму до 20 тис. доларів, найчастіше стикалися з пропозиціями про продаж Volkswagen (7,95%), Hyundai (7,51%) і Mercedes-Benz (6,42%).

У ціновому діапазоні від 20 до 30 тис. доларів лідирують «японці» — Toyota займає 13,07% ринку, Mitsubishi – 9,41%. Hyundai в даному сегменті на третій позиції – 8,59%.

За 30-50 тис. доларів продавці пропонували здебільшого Toyota (15,53%), Mercedes-Benz (9,09%) і Honda (8,84%).
Автомобілісти, готові викласти від 50 до 90 тис. доларів, частіше отримували пропозицію купити автомобіль марки Toyota (19,32%), Mercedes-Benz (17,63%), а також Lexus (16,43%).

Серед преміум-марок (вартістю понад 90 тис. доларів) на вторинному ринку з великим відривом лідирує Mercedes-Benz — 35,48% оголошень в даному ціновому діапазоні. За ним слідують BMW (14,52%) і Lexus (11,29%).

Що стосується віку, то найбільш популярними на вторинному ринку автомобілів є моделі старше 10 років – 32,64% всіх пропозицій. На другому місці – машини, випущені в цьому році: на них припадає 15,14% ринку. У переможний квартет входять «дволітки» (11,5%) і «трійки» (10,13%). А ось однорічні машини пропонувалися в серпні досить мало – 3,32%.

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code