Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

У лютому в Європі продали мільйон нових машин

Найбільшим автомобільним ринком Європи залишається Німеччина, слідом за якою йде Росія і Франція.

Німці в лютому 2011 року купили 224,4 тисячі машин (+15,2% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року). Такі дані наводяться в звіті Асоціації європейських автовиробників (ACEA).

Росія, де минулого місяця було продано 165,5 тисячі автомобілів, розташувалася на третьому місці.

Другу сходинку з продажу машин у Європі зайняла Франція (220,4 тисячі штук, +13,2%). Крім того, до п’ятірки найбільших авторинків увійшли Італія (160,3 тисячі автомобілів, -20,5%) та Іспанія (66,1 тисячі штук, -27,6%). При цьому найбільший приріст продажів у підзвітний період продемонстрували ринки прибалтійських країн — в середньому на 110%.

Трійка лідерів по продажах серед автоконцернів в лютому залишилося точно такий же, як і в січні. Перше місце зайняв Volkswagen (226,1 тисячі машин, +9,1%), за ним слідують PSA Peugeot Citroen (141,9 тисячі автомобілів, -5%) і Renault (113,3 тисячі штук, +3,1%).

Всього за підсумками лютого в Європі (не враховуючи Росію) було реалізовано 1 мільйон 14 тисяч автомобілів, що на 1,4% більше, ніж за рік до цього. Трохи менше за цей період було продано в США — 993,54 тисячі автомобіля, на 27% більше, ніж у лютому минулого року. Таким чином, можна зробити висновок, що світовий авторинок впорався з кризою і продовжує розвиватися.
 

budulai

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code