Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

У Росії справжні спід-камери чергують з муляжами

У ГИБДД пішли на хитрість: разом з цими камерами на дорогах встановлюють «пустушки», які зовні нічим не відрізняються.

Таким чином даішники за допомогою «лякав» змушують водіїв знижувати швидкість.

Зовні муляжі і справжні видеокомплексы будуть однаковими — вони являють собою спеціальні ящики з об’єктивами, встановлені на стовпі. «Порожні» і працюють спід-камери будуть періодично міняти місцями, проте автомобілісти не зможуть помітити цього.

«В результаті, у водія створюється відчуття, що камера стоїть постійно», — підкреслив Сергєєв. На його думку, багато автомобілістів будуть боятися порушувати правила дорожнього руху в місцях установки муляжів, що допоможе знизити аварійність на дорогах. У розпорядженні підмосковній автоінспекції вже є 90 пересувних комплексів відеофіксації порушень, які планується встановити найближчим часом. Крім того, до кінця 2011 року в Московській області з’являться 35 нових стаціонарних снід-камер.

Встановлення відеокамер на основних трасах Підмосков’я дозволила знизити аварійність на них, в середньому на 60-80%. Крім того, у 2010 році за допомогою системи відеофіксації порушень влада Московської області заробили 760 мільйонів рублів ($25 400).
 

budulai

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code