Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

У США більше половини нових авто купують старі

Дослідження віку покупців автомобілів в США показало, що 62% всіх нових автомобілів було продано людям, чий вік перевищує 50 років.

Звіт підготувала організація AARP Media Sales спільно з відомою аналітичною компанією J. D. Power and Associates.

Відповідальність за це фахівці покладають на несприятливу демографічну ситуацію.

В даний час 62% покупців нових авто досягли віку п’ятидесяти літ і вище, у той час як два роки тому їх число становило 50%. Що стосується гібридних машин, то серед віддають їм перевагу жителів Сполучених Штатів 73% переступили півстолітній поріг.

Серед 39 перелічених у дослідженні автомобільних брендів 32 продають основну частину своєї продукції покупцям пенсійного віку. Зібрана AARP Media Sales статистика вражає своєю вибіркою – в роботі враховані дані по 41 тисячі машин.

Варто також відзначити і більш низьку купівельну спроможність американців у віці від 18 до 49 років – ні їх частку припало 71 відсоток з того 36-процентного зниження продажів, яке було зафіксовано на автомобільному ринку США в 2009 році.

Зокрема, кількість покупців у віці до 35 років знизилася з 24,4% у 2001 році до 12,7% у 2010 році.
Побічно ця статистика підтверджується і тим фактом, що серед американців старше п’ятдесяти готівкою за придбані машини розплачується 33% клієнтів, тоді як серед більш молодої аудиторії даний показник становить лише 13%.

Нарешті, все більш важливу роль починають грати покупці у віці понад 65 років – в 2009 році на їхню частку довелося 24% продажів нових машин, у той час як у 2001 році пенсіонери купували лише 12,7% від загального числа реалізованих автомобілів.

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code