Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

В Україні подорожчають дефіцитні японські авто

З кінця літа на ринку очікується дефіцит «японців», оскільки із-за стихії в Японії недовипустили півмільйона машин, а заводам потрібно час на відновлення виробництва.

Про це журналістам розповіла Олена Дуніна, Генеральний директор «АВТО Інтернешнл» (імпортер Mazda і Suzuki в Україні).

«На японський автопром припадає п’ята частина за обсягами продажів, і, звичайно, трагедія в Японії позначиться на всіх ринках світу. В Україні японські автомобілі займали близько 20%, тому зміни відбудуться і у нас», — заявила Дуніна.

«Офіціали» заздалегідь розміщують замовлення на автомобілі, і з моменту виходу автомобіля з конвеєра і до появи моделі в дилерських автосалонах проходить 4-5 місяців. Таким чином, зараз у дилерів досить автомобілів, але до кінця літа може виникнути дефіцит певних модифікацій.

В якості прикладу Дуніна призвела Suzuki Grand Vitara, який повністю виробляється в Японії. «Так, за модифікації з двигуном 2,4 л нам підтверджують повне відновлення виробництва, а за версією 2,0 л випуск буде скорочений. Це пов’язано з постачанням комплектуючих і в даному випадку, з забезпеченням саме модифікації Grand Vitara 2.0 виникли складності. Японці беруться за 2-3 місяці вирішити ці проблеми, тобто до кінця 2011 року дефіцит може бути ліквідований».

Крім цього, витрати на відновлення виробництва в Японії призведуть до зростання собівартості, і можливо, до збільшення цін на автомобілі. У Японії вже відклали низку податкових преференцій, що також позначиться на цінах.

З іншого боку, зараз йде процес ослаблення ієни, що вигідно імпортерів. Який в результаті буде фінальна ціна на японські автомобілі через кілька місяців, дилери прогнозувати не беруться, проте не виключають, що японські моделі подорожчають, з-за цілого ряду факторів: зростання собівартості виробництва, зміни податків, зростання цін на комплектуючі, заміщення низки постачальників комплектуючих на інших.

Олена Дуніна запевняє, що АВТО Інтернешнл не збирається спекулятивно підвищувати ціни на автомобілі, як це роблять імпортери, наприклад фототехніки. «Зміна цін на автомобілі чітко прив’язане до коливань курсів ієна-євро-гривня, і ми по можливості, будемо намагатися нівелювати ці стрибки у роздрібній ціні. Але ще раз підкреслю, що по брендам Mazda і Suzuki ніяких спекуляцій із-за дефіциту не буде», — заявила Дуніна.

Нагадаємо, із-за землетрусу і цунамі японські автовиробники призупинили виробництво. Перебої з поставками комплектуючих позначився на роботі всіх автомобільних компаній.

Тим часом, у наших сусідів в Росії вже з’явилися японські потопельники». За два тижні у Владивостоці виявили 47 «фонящих» іномарок. Що робити з машинами, ще не вирішили. митники посилаються на відсутність у них необхідних повноважень для відправки машин назад в Японію або видачі їх у вільний обіг. В Україні випадків з ввезенням радіоактивних автомобілів зафіксовано не було.

 

budulai

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code