Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

В Україні реєструють мало скутерів із-за дорогого

При реєстрації вживаного скутера його власника відправляють на проходження ТО. Без цієї процедури не видадуть заповітний талончик, а значить – їздити на скутері все одно не можна.

На сьогоднішній день в Україні вже зареєстровано 33,5 тис. транспортних засобів з об’ємом двигуна до 50 см3. Про це повідомив начальник Департаменту ДАІ МВС України генерал-майор міліції Валерій Лозовий. Хоча, за оцінками фахівців, це навіть не половина наявної в країні скутерів. Причина низького інтересу власників подібної техніки до реєстрації його в органах ДАІ – висока вартість подібної процедури.

Безпосередньо сама реєстрація коштує 112 грн, але якщо скутер «беушний» – йому обов’язково потрібно пройти експертизу, а це ще близько 300 грн. Але і на цьому розтрати власника не закінчуються – після реєстрації уживану техніку відправляють на проходження обов’язкового державного технічного огляду. Без нього власнику не видадуть заповітний талончик, а раз так – то законно експлуатувати скутер не можна.

За дане порушення загрожує штраф 340-425 грн (ст. 121 ч. 1 Кпап України). У середньому техогляду для ТЗ з об’ємом двигуна до 50 см3 обходиться десь 230 грн. Причому, проходити цю процедуру скутеристам, як втім, і іншій техніці доведеться регулярно – 1 раз в 2 роки. Таким чином, в загальному, господареві на реєстрацію даної двоколісної техніки доведеться витратити більше 600 грн.

Але якщо у вас немає прав категорії «А» або «А1», то знову-таки їздити на скутері – не можна. Потрібно відправитися на курси для отримання відповідного посвідчення. А це чергові і немаленькі витрати (близько 1,5 тис. грн). А ще потрібно обов’язково застрахуватися, отримавши поліс автоцивілки.

Контролювати законність експлуатації скутерів ДАІ почне з 1 листопада 2010 року. Так що краще поквапитися.
 

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code