Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Васадзе: надбавку до мита на авто ніхто не помітить

Почесний президент «УкрАвто» Таріел Васадзе заявив, що додаткове мито на іномарки потрібна для того, щоб «звичайна людина» не втратив роботу і зарплату.

При цьому покупці автомобілів збільшення мита не відчують. «Якщо у людини є гроші, він не помітить цієї надбавки», — заявив в інтерв’ю Васадзе ЛIГА.net

Глава УкрАвто підтвердив, що вітчизняні виробники ратують за введення спецмита на іномарки в розмірі на рівні 6% для автомобілів з об’ємом двигуна до 1500 см куб, і 12,9% для автомобілів з об’ємом двигуна від 1500 до 2200 куб. см «Це мізерна надбавка, яку ніхто абсолютно не відчує», -знову запевнив журналістів Васадзе.


В УкрАвто розглядають і інші захисні заходи, як-то податок на утилізацію, як в Росії: «Якщо наші сусіди вводять такий податок, а ми туди експортуємо продукцію, природно, ми теж повинні ввести такий збір. Інакше весь автохлам буде завозиться до нас».

Васадзе також хоче, щоб норми токсичності були посилені: «Коли в країні продається 100 тис. автомобілів — це не так помітно, але при ринку об’ємом більше 1 млн. автомобілів необхідно утилізувати акумулятори, шини, а це загрожує великими проблемами».

ЧИТАЙ ТАКОЖ: Які ініціативи влади вдарять по кишені водіїв

На питання, коли в компанії чекають рішення межведомственонй комісії, яка розглядає питання введення мит на іномарки, Васадзе прямо не відповів.

Раніше повідомлялося, що результати будуть оголошені до кінця травня. Однак джерело «Комерсанта», близьке до керівництва Мерт, стверджує, що активне лобіювання інтересів як автовиробниками, так і автоімпортерами застопорило роботу комісії. Глава міністерства Петро Порошенко 27 травня відмовився обговорювати перспективи введення мит і лише коротко прокоментував заяву японської делегації в СОТ, яка заявила, що у випадку введення таких обмежень Україна грубо порушить правила організації. «Мені невідомі подробиці заяви японців, але навряд чи в ньому йдеться про те, як забезпечити 20 тис. робочих місць в Україні»,— заявив міністр.

ЧИТАЙ ТАКОЖ: Податок на багатство торкнеться і автомобілів юросіб

Японці ж кажуть, що згідно з правилами СОТ Україна може ввести мита тільки в разі різкого непередбаченого зростання імпорту. При цьому ввезення авто в нашу країну за 2009-2010 роки, навпаки, знизився — на 71,5%, до 107 тис. Поставки японської техніки падали навіть більш високими темпами: з 51,6 тис. автомобілів в 2008 році до 9 тис. у 2010 році.

budulai

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code