Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Volkswagen Touran: Розрахунок вам задоволення

VW Touran – це практичний і просторий автомобіль, який легко перевозить до семи осіб і при цьому здатний доставити задоволення водієві.

Досить одного погляду, щоб зрозуміти, що цей Touran відноситься до сучасного покоління автомобілів Volkswagen. Він чітко дотримується концепції, розпочатої моделлю Golf, яка і подарувала йому платформу. І тому не дивно зустріти на Touran чорні глянсові вставки повітрозабірника між фарами, грозний «погляд», підкреслений «підковою» світлодіодних вогнів – такі фари ставляться на нього в стандарті. Але в нашому випадку є ще біксенонові з функцією повороту ($1178), які на цій моделі використовуються вперше, а також «противотуманки», підсвічують віражі (ще $214). Так що проходити навіть незнайомі повороти і в темний час доби можна впевнено і досить швидко.

І все ж компанія поки не вносив кардинальних змін у конструкцію Touran – обмежилася рестайлінгом і впровадженням нових силових агрегатів. Один з них – 1,4-літровий бензиновий турбомотор TSI з 7-ступінчастою роботизованою коробкою DSG – і встановлений на тестованому авто.

Враховуючи прихильність фірмовому стилю в екстер’єрі Touran, в інтер’єрі я не очікую побачити революційних рішень. Салон розташовує до спокійного пересування. І я прямо-таки відчуваю, що навколо мене багато вільного простору. Над головою його стільки, що в циліндрі сидіти можна.

Сімейний конструктор

Як завжди, до сидінь причепитися складно. За кермом сидиш зручно і глибоко. Всі прилади і перемикачі скомпоновані за звичною для концерну схемою. Якщо вам доводилося їздити на моделях Volkswagen Group, ви все знайдете на звичних місцях.

Volkswagen Touran: Расчет вам в удовольствие



Другий ряд підкуповує не стільки зручністю посадки, скільки можливостями трансформації. Тут вже наскільки вистачить фантазії. Всі три секції переміщаються вперед-назад і дозволяють змінювати нахил спинок. При мінімальному зусиллі середню частину можна перетворити на столик, а ряд зробити двомісним. Трохи більше терпіння і сили – і прибрана з салону серединка дає можливість два крісла поставити трохи далі від дверей, що забезпечує більший простір в плечах.

Ось тільки цей рулон зі шторкою у багажнику… Якщо він встановлений, то не дозволяє сильно відкинути спинки другого ряду. А коли легким рухом руки з підлоги підняті два окремих сидіння третього ряду, то він взагалі заважає пасажирам. Тим не менш, ніякої ніші для шторки не передбачено. Так що доводиться залишати її будинку.

Зате підголовники в кріслах обох задніх рядів не стирчать над спинками постійно (як в машині попереднього покоління), а опускаються.

Захований в підлогу третій ряд піднімає його рівень в багажнику на 7 см, і в салон утворюється сходинка. Сам же відсік вантажити досить просто, так як навантажувальна висота невелика. Ну а багажу новий Touran вміщує стільки ж, скільки попередник – 695-1989 л. Але залишимо габаритний вантаж. Нам цікаво проїхати. І це вдається робити дуже швидко.

Інтер’єр Touran в стилі моделей компанії – з чітким і лаконічним щитком приладів, характерною синім підсвічуванням аудіосистеми і строгим дизайном. Менше емоцій, більше практичності.

Volkswagen Touran: Расчет вам в удовольствие



Всіляких скриньок, поличок і ніш – хоч відбавляй (39). В салоні вони всюди: на торпедо (1), у стельовій консолі (2), під ногами задніх пасажирів. А ще є висувні ящики під передніми сидіннями. І все це в стандарті.

Volkswagen Touran: Расчет вам в удовольствие



Семимісцевий салон обійдеться в $836. Будь-яке сидіння другого ряду виймається. Спинку переднього правого крісла можна скласти (починаючи з версії Comfortline).

Volkswagen Touran: Расчет вам в удовольствие



При компромісному розташуванні другого ряду на гальорці поміститься навіть доросла людина. Тільки от куди подіти шторку багажника?

Volkswagen Touran: Расчет вам в удовольствие

У бардачку знаходиться замок відключення пасажирської подушки безпеки і вихід каналу подачі холодного повітря. Ця опція стане в нагоді влітку – можна охолодити напої.

Volkswagen Touran: Расчет вам в удовольствие



Такі сидіння у версії Comfortline чіпкі, зручні і з широким діапазоном переміщення. Починаючи з версії Comfortline, на спинках передніх сидінь передбачені відкидні столики.

Volkswagen Touran: Расчет вам в удовольствие



Найкомпактніший з «венів» від Volkswagen – Touran цілком готовий вмістити таку ж кількість людей, як Sharan і навіть Multivan.

Більше емоцій

Турбомотор радує рівною потужної тягою і тихим звучанням. Ще більше вражаюча, коли знаєш, що під капотом – двигун об’ємом 1,4 літра. Але везе він більш ніж півтори тонни ваги, як «дорослий» агрегат куди більшого обсягу. При цьому «апетит» машини відповідає манері їзди. І в цьому плані двигун дуже чутливий до зміни настрою водія.

Мотор дозволяє рівно котитися, плавно змінюючи передачу за передачею і споживаючи до 8 літрів палива в змішаному режимі. Автомобіль податливий в реакціях і легкий в управлінні. Підвіска досить комфортна, щоб розбиті ділянки дороги віддавалися лише далекими легкими відгомонами. При неспішному маневруванні хороша оглядовість і легкий кермо здорово полегшують життя. Велика компанія в салоні Touran не відчуває незручностей, а водій – зайвої напруги.

Але ось на зміну меланхолії приходить бойовий настрій. І їзда приносить вже іншого роду задоволення. Завдяки двом сцеплениям в спортивному режимі коробка швидка в роботі, хоча деколи різання при перемиканнях. Втім, з невеликими смиканнями при старті і на низьких передачах можна змиритися. Адже чуйність силового агрегату на легке переміщення педалі газу настільки загострена, що до ручного режиму можна не вдаватися. Мотор тримає високі обороти, DSG перемикається під червоною зоною і вміло гальмує двигуном. Правда, витрата при такій їзді – більше 10 літрів на «сотню», але за задоволення треба платити.

І тут вже відзначаю, що ходова дозволяє досить впевнено прописувати швидкісні віражі. Ось тільки кермо залишається таким же легким. І до гальм вже починаєш пред’являти більш високі вимоги. При уповільненні з високих швидкостей вони вже дуже вальяжны. З великого ходу доводиться істотно дотискати педаль. Хотілося б більш гострих та виразних в роботі механізмів. Втім, у нас же не Scirocco і не Golf.

Типовий Volkswagen. Великі ліхтарі наче зняті з такого великого авто, як той же Touareg. Якщо подумки прибрати передню частину і задню оптику, ми побачимо знайомий з 2002 року автомобіль. Хоча фольксвагеновцы кажуть, що всі кузовні панелі, за винятком дверей, змінені.

Volkswagen Touran: Расчет вам в удовольствие



Мотор об’ємом 1,4 літра в парі з новим 7-ступінчастим «роботом» DSG добре спрацювався. Його 140 л. с. не змушують засумніватися в характеристиках рівня «двухлитровиков».

Volkswagen Touran: Расчет вам в удовольствие

Обсяг багажника доходить до 1989 л при складених сидіннях другого і третього рядів. Якщо ще скласти спинку переднього крісла, то це дозволить перевозити вантажі довжиною до 2600 мм

Volkswagen Touran: Расчет вам в удовольствие



Здоровий консерватизм

Можна назвати оновлений Touran консервативним? Судячи по зовнішності та незмінною протягом восьми років конструкції, можна. Просто він у свій час вийшов настільки зручним, що кардинальної переробки поки не вимагає. А ось те, що Touran освіжили «личко» і поставили сучасну техніку, йому тільки на користь. Компактвен представлений в Україні в декількох комплектаціях, включаючи Cross Touran. Широкий список додаткового обладнання дозволяє підібрати оснащення по своєму смаку. Головне, що просторий салон з великим варіантом трансформацій залишається в будь-якому випадку.
 
Резюме

Кузов і комфорт


Просторий і місткий салон з величезною кількістю варіантів трансформації. Комфортна підвіска дозволяє, не напружуючись, їздити по нашим дорогам. А всіляких відсіків стільки, що можна і забути, що куди поклав.

При використанні трьох рядів нікуди сховати шторку багажника. Для неї не передбачили жодної ніші. При наявності третього ряду ви автоматично втрачаєте «запаски». Її замінює аварійний набір (компресор і герметик).

Силовий агрегат і динаміка

При невеликому обсязі мотора Touran їде дуже бадьоро. Коробка працює швидко і прогнозовано, особливо в спортивному режимі.

Всупереч відчуттями, розгін до «сотні» займає близько 10 секунд.

Фінанси і оснащення

Кожну з декількох фіксованих комплектацій можна розширити зі списку додаткових опцій.

Мінус — машина дорожче основних конкурентів, а опції ще вище піднімуть вартість авто.
 

Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code