Нажмите "Enter", чтобы перейти к контенту

Як обманюють клієнтів СТО

На СТО нерідко працюють автомеханіки, в арсеналі яких є тисяча і один спосіб переконати вас добровільно оплатити їх послуги в п’яти — або десятикратному розмірі.

Автомобіль, сам по собі, є значною статтею витрат для більшості автовласників. Однак, крім витрат на заправку автомобіля, час від часу, виникає необхідність проводити його технічне обслуговування або ремонт. І ось тут, на станції технічного обслуговування, вас чекають автомеханіки, які мають тисячу і один спосіб переконати вас добровільно оплатити їх послуги в п’яти — або десятикратному розмірі. Інакше кажучи – обдурити вас. У першу чергу це стосується тих автовласників, які не мають великих знань з будови автомобіля, а таких зараз більшість. Досвідченому автомеханіку нічого не варто з кількох, ваших вами, фразам визначити ваш рівень знань, а відповідно і прикинути, скільки на вас можна заробити обманним шляхом.

Отже, ось деякі із способів обману на СТО.

Заміна олії

Досить поширеним способом обману «чайників» на СТО є бутафорська заміна масла в автомобілі.


В цьому випадку, замість зливу відпрацьованого масла і заміни його свіжим, в двигун просто додають трохи нового масла і змінюють масляний фільтр. Враховуючи, що моторне масло для автомобілів представницького класу коштує недешево, автомеханік, таким чином, може заробити зайвих кілька десятків доларів. До того ж, бізнесмен або витончена дівчина навряд чи тут же будуть перевіряти щупом рівень і прозорість олії в двигуні, а через дві-три тисячі кілометрів обман СТО розкрити вже буде неможливо.

Заміна свічок запалювання

При найменших ознаках нестабільної роботи двигуна, майже на всіх фірмових СТО новачкові тут же наполегливо порекомендують замінити свічки запалювання. Хоча, в більшості випадків, достатньо лише невеликий регулювання зазору щоб двигун спокійно пропрацював ще 10-15 тисяч кілометрів на старих свічках. Погодьтеся, що це цілком можна класифікувати як обман.

Ремонт коробки передач

Тут все відносно просто. Будь-яку незначну поломку КПП можуть уявити як поломку, потребує дорогого капітального ремонту. Більше того, все ще має місце, став хрестоматійним, обман СТО зовсім вже нічого не тямить в пристрої автомобіля водіїв. Під час заміни масла в коробці передач, автослюсар кидає в піддон жменю металевих тирси і представляє все це як руйнування коробки. Відповідно далі слід «ремонт» цієї коробки знову-таки за чималі гроші. Вигода механіка і станції техобслуговування очевидна.

До речі, подібні заміни нібито зношених деталей широко застосовуються і при ремонті ходової. Звичайно, знає автовласника таким чином не провести, але ось новачка – цілком реально.

Вищенаведені приклади ілюструють ті принципові моменти, на яких можливий обман СТО автовласника:

  1. Оплата роботи майстра при фактичній відсутності такої.
  2. Оплата нової деталі при фактичній установці або ремонті деталі вже була у використанні.
  3. Придбання нової деталі і оплата праці по її установці при відсутності реальної необхідності для цього.
  4. Заміна щодо нових деталей на вашому автомобілі були у вжитку.

Для того, щоб максимально убезпечити себе від можливого обману на СТО намагайтеся дотримуватися наступних рекомендацій:

  • Перед відвідуванням СТО зберіть максимум інформації про можливі причини і способи усунення виниклої несправності (проконсультуйтеся зі знаючими знайомими, розпитайте на спеціалізованих форумах);
     
  • Ремонтуйте і обслуговуйте автомобіль тільки на перевірених СТО;
     
  • Залишаючи автомобіль на СТО вимагайте складання акту приймання-передачі транспортного засобу. У ньому обов’язково вкажіть показання спідометра на момент передачі, так як відомі випадки використання авто, залишених на Ремонт, в особистих цілях працівниками СТО;
     
  • Перед початком ремонту разом з механіком складіть перелік пошкоджень автомобіля і робіт (а також матеріалів), необхідних для їх усунення;
     
  • Не показуйте механіку ваш рівень знань з будови автомобіля. Чим менше ви знаєте, тим легше вас обдурити;
     
  • Якщо ви намагалися самостійно ремонтувати авто, то не говоріть про це майстрові. Це дасть йому привід підняти Ціну ремонту (якщо, звичайно, ви сам не експерт в питаннях ремонту);
     
  • Якщо ви змушені залишити автомобіль на СТО на кілька днів, не полінуйтеся кілька разів раптово з’явитися на станції і перевірити, як ідуть справи. Це убезпечить вас від ймовірної заміни рідних деталей вашого авто на колишні у вживанні;
     
  • Після усунення несправностей вимагайте демонстрації результатів ремонту автомобіля у вашій присутності;
     
  • По можливості, забирайте автомобіль з ремонту особисто. Якщо ж з тих чи інших причин ви не можете забрати автомобіль, то інформуйте про те, що авто буде забирати інша людина, за 15-20 хвилин до обумовленого строку;
     
  • Завжди вимагайте документи, що підтверджують факт ремонту або обслуговування автомобіля (навіть при заміні масла або заміни гуми на шиномонтажі). У разі відкриття факту обману на СТО ці документи вам знадобляться під час залагодження конфлікту в різних інстанціях (аж до суду).
Сергій Соловйов

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code